adventuregirl12

Alla inlägg under juni 2014

Av Matylda Langtvedt - 28 juni 2014 22:11

 

Av Matylda Langtvedt - 28 juni 2014 09:29

Hej   FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT för dålig uppgratering för jag har inte haft tid att blogga för att många saker kom i vägen för mig.

Men nu ska jag blogga minst 2 gånger om dagen..



 

Av Matylda Langtvedt - 21 juni 2014 18:50

Hej  Igår var det MIDSOMMAR det var en perfekt dag med både regnskurar och solsken. Och då firade jag det i Borrby som jag brukar göra varenda år.  Men ialla fall ska jag slänga in några bilder från igår. Måste gå och gömma mig för nu mullrar det HEJ DÅ  


             

Av Matylda Langtvedt - 19 juni 2014 12:43

1 frost

 

2 rio 2

 

3 hjälte hunden från new york 

 

4 nördprinsen

 

5 hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvam

 

6 en blondins rätt

 

7 legaly blondes

 

8 ulve sommer

 

9 one direction

 

10 modig

Av Matylda Langtvedt - 19 juni 2014 09:23

Hej!!!! Nu sitter jag  och planerar nästa inlägg och  för jag måste ta kamera bilder.  Men har ni tänkt på att det är midsommar imorgon. Det betyder att jag kommer BOMBA BLOGGEN MED BILDER.   41 dagar tills lllebrorsan fyller 9 år  Måste gå och redigera några bilder så vi hörs sen då  


   

Av Matylda Langtvedt - 18 juni 2014 21:56

Hej   det värkar som jag gillar GETTER?? Här om dan så var jag nere och besökte getter det var as kul liksom. Deras horn och deras fina hovar ( heter det hovar??). Annars har jag varit i malmö och varit på gamestop och köpte ett minecraft klister för 19kr. SEN SOVER JAG ÖVER IGEN MED JULIA   tröttnar ej på det precis som när jag sover hos pappa tröttnar aldrig på hihi. Men måste gå nu HEJ DÅ   


      ht

Av Matylda Langtvedt - 17 juni 2014 14:34

Hejsan  Idag gör jag inte nåt särskilt men sen kommer jag lägga upp ett inlägg som är super hemligt hitills   Asså har ni tänkt på när det är sommar längtar man ibland till vintern och tvärttom på vinern. Måste gå nu och hitta bilden till hemliga inlägget p.s mitt motto är:  

                           EN VINNARE ÄR EN DRÖMMARE SOM ALDRIG GER UPP


                                                                    MVH

                                            Matylda

 

   

Av Matylda Langtvedt - 16 juni 2014 20:52

Hej   Just nu har jag varit hos min bästa kompis julia i snart 11 timmar   Jag vet att det är mycket men endå. det är så vi gör och nu sitter vi och chillar framför datorena och mobilerna ( det är så typiskt. mellan oss ). Men nu måste jag gå nu hej då ( varnar för bildbomb )  


             



Presentation


Namn: Matylda Langtvdet
Ålder: 11
Tur nummer: 12
Intressen Handboll friidrott o måla
Övrigt: glad, positiv, kreativ och djur vänlig tjej

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker ni om mest
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards